Szablon S@M 3 - www.nowa.powiat.pabianice.pl

top news port mapa info mstr galp
3.jpg e890ff3312453e533c527cb9587e8fdd
Gminy Powiatu Pabianickiego
GG-052. aktualizacja opłat z tytułu trwałego zarządu
Opublikowano: 20.08.2015, Concept INTERMEDIA

GG-052

Karta wydziału
z wykazem podusług świadczonych
w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami
Starostwa Powiatowego w Pabianicach


Aktualizacja opłat z tytułu trwałego zarządu nieruchomości.

Podstawa prawna:

Art. 87 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity: Dz. U. 2010 r. Nr 102 poz. 651 z późn. zm.). 

Wymagane dokumenty:

operat szacunkowy, wykonany przez rzeczoznawcę majątkowego, określający wartość nieruchomości. 

Opłaty:

Postępowanie w sprawach z zakresu aktualizacji opłat z tytułu trwałego zarządu zwolnione są z opłaty skarbowej. 

Informacje dodatkowe:

opłatę z tytułu trwałego zarządu nieruchomości, których właścicielem jest Skarb Państwa, wnosi się bez wezwania z góry za dany rok w terminie do dnia 31 marca na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Pabianicach: 

Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S. A.
Oddział w Pabianicach
72 1020 3437 0000 1702 0078 8091


wysokość opłaty rocznej może być aktualizowana nie częściej niż raz w roku, jeżeli wartość nieruchomości ulegnie zmianie. Aktualizacji dokonuje się z urzędu lub na wniosek trwałego zarządcy, na podstawie wartości nieruchomości określonej przez rzeczoznawcę majątkowego,
aktualizacja opłat z tytułu trwałego zarządu w stosunku do nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa następuje w formie decyzji Starosty Pabianickiego wykonującego zadanie z zakresu administracji rządowej, 
organem odwoławczym od decyzji Starosty Pabianickiego wykonującego zadanie z zakresu administracji rządowej w sprawach aktualizacji opłat z tytułu trwałego zarządu nieruchomości Skarbu Państwa, jest Wojewoda Łódzki,
aktualizacja opłat z tytułu trwałego zarządu w stosunku do nieruchomości stanowiących własność Powiatu Pabianickiego następuje w formie decyzji Zarządu Powiatu Pabianickiego, 

organem odwoławczym od decyzji Zarządu Powiatu Pabianickiego w sprawach aktualizacji opłat z tytułu trwałego zarządu nieruchomości Powiatu Pabianickiego, jest Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Łodzi. 

Sprawa załatwiana w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, wejście C, I piętro, pokój nr 102 (telefon: 42 225 40 58).

Wyślij link mailem
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
starostwo_tv.jpg c56e0b04170713610cb33c8734247d47
fb1.png 967a29e4d0a3c3604bf49a77ee897670
z życia powiatu 555.jpg e8fcacac87240188a40229577bcc20c7
kolejka big2.jpg f1d9e1224030a22029bbcc6828dd51d3
baner_prawko1.jpg 284322358a8d9999581d07f147072ebb
baner_dowod1.jpg 619ce4637ffc81c385ee696ca447e156
opp23.png 7bf683bfd901688408ba496bec2137cc
ban_npp.png 101b5908b046f496e6c868c99d6e7b56
ban-2.png 0138bbf1a24edcaba34d6dec000c4a70
cyfrowy_powiat.jpg 3753bbf0079caefbe5e30bbac2cfdd25
dla Ukrainy 1.png 9d6634e92d63483c0b4afacd67c7c984
ochrona_powietrza.png 6cbae8a61a2e16dfece4b1d6cc886d31
fundusze_celowe.png d60f4fb091a9601e7ed771b4b3f491f9
Starostwo Powiatowe w Pabianicach
95-200 Pabianice, ul. Piłsudskiego 2 tel.: (42) 225-40-00 / fax: (42) 215-91-66 powiat@powiat.pabianice.pl Archiwum portalu 2008-2015 Deklaracja dostępności
Godziny pracy Urzędu:
Poniedziałek: 8:00 - 16:00
Wtorek: 8:00 - 17:00
Środa: 8:00 - 16:00
Czwartek: 8:00 - 16:00
Piątek: 8:00 - 15:00
Obsługa w Wydziale Komunikacji i Transportu:
Poniedziałek: 8:00 - 15:00
Wtorek: 9:00 - 16:30
Środa: 8:00 - 15:00
Czwartek: 8:00 - 15:00
Piątek: 8:00 - 14:30
kolejka.png f39c1b5f1608e9cb28629135da9efd99