Szablon S@M 3 - www.nowa.powiat.pabianice.pl

top news port mapa info mstr galp
2.jpg eccd1c6074d6f273936203777b8ac353
Gminy Powiatu Pabianickiego
GK-04. Aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków w wyniku prowadzenia postępowania administracyjnego
Opublikowano: 12.10.2017, Wojciech Goss

GK-04

Karta wydziału
Z wykazem usług świadczących
w Wydziale Geodezji i Kartografii
Starostwa Powiatowego w Pabianicach

Aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków w wyniku prowadzenia postępowania administracyjnego

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 17 maja 1989 roku Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (Dz.U. 2020 poz.276 z późniejszymi zmianami)
  2. Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2019 r. poz.393)
  3. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1298 z późniejszymi zmianami)

Miejsce załatwienia sprawy

Wydział Geodezji i Kartografii – ul. Kościuszki 25, parter, pokój 1D,

Forma wnoszenia

Złożenie wniosku w formie pisemnej i innych dokumentów w oparciu, o które nastąpi aktualizacja ewidencji gruntów i budynków. Wzory wniosków dostępne są:

  • w siedzibie Wydziału Geodezji i Kartografii
  • na stronie internetowej (forma elektroniczna) do pobrania poniżej
    • Zgłoszenie zmiany w ewidencji gruntów i budynków GK-04 (pdf)

Wymagane dokumenty

Wniosek właściciela gruntów.

Opłata

Zwolnione z opłat.

Forma załatwienia sprawy

Wszczęcie postępowania i załatwienie sprawy poprzez wydanie decyzji administracyjnej

Termin załatwienia sprawy

Sprawy załatwia się bez zbędnej zwłoki, sprawy wymagające wyjaśnienia załatwia się nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.

Tryb odwoławczy

Odwołanie od decyzji administracyjnej do wojewódzkiego inspektora nadzoru geodezyjnego i kartograficznego.

Informacje dodatkowe

Brak.

Wyślij link mailem
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
starostwo_tv.jpg 17f64b7f487a894bf83437c472ffa375
fb1.png c4205953fdc718d30f3a648f69b97c91
z życia powiatu 555.jpg 63c98a40987c28bab8dae59d33e16c4a
kolejka big2.jpg 98a6dc518aac8ea5a2b5dcdac173ead1
baner_prawko1.jpg d02c8c0281e62c942ff19e0c8fa48c88
baner_dowod1.jpg a6f900ab6299e91e1c044816c8dc5445
opp23.png fc701056431b7dddd9053ab95cc7b012
ban_npp.png 7ceb02baec2f78593409761e2b0ac77b
ban-2.png 8ffa96ae728ad496a82e503652da7450
cyfrowy_powiat.jpg 87482897a1b0c046acb05d0b7329f01a
dla Ukrainy 1.png 166a507990a4151c2e410fe49b6dd816
ochrona_powietrza.png bfb9f60b52dd34ee8d8b3222e69064ff
fundusze_celowe.png 67cf4e225b9c65d07bbb8801daeb81a9
Starostwo Powiatowe w Pabianicach
95-200 Pabianice, ul. Piłsudskiego 2 tel.: (42) 225-40-00 / fax: (42) 215-91-66 powiat@powiat.pabianice.pl Archiwum portalu 2008-2015 Deklaracja dostępności
Godziny pracy Urzędu:
Poniedziałek: 8:00 - 16:00
Wtorek: 8:00 - 17:00
Środa: 8:00 - 16:00
Czwartek: 8:00 - 16:00
Piątek: 8:00 - 15:00
Obsługa w Wydziale Komunikacji i Transportu:
Poniedziałek: 8:00 - 15:00
Wtorek: 9:00 - 16:30
Środa: 8:00 - 15:00
Czwartek: 8:00 - 15:00
Piątek: 8:00 - 14:30
kolejka.png af4f85f733608b427640ebec64121889