GK-03. Aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków poprzez wprowadzenia udokumentowanych zmian
Opublikowano:
12.10.2017,
Wojciech GossWojciech Goss
GK-03
Karta wydziału
Z wykazem usług świadczących
w Wydziale Geodezji i Kartografii
Starostwa Powiatowego w Pabianicach
Aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków poprzez wprowadzenia udokumentowanych zmian
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 17 maja 1989 roku Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (Dz.U. 2020 poz.276 z późniejszymi zmianami)
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2019 r. poz.393)
Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Geodezji i Kartografii – ul. Kościuszki 25, parter, pokój 1D,
Forma wnoszenia
Złożenie wniosku w formie pisemnej. Wzory wniosków dostępne są:
- w siedzibie Wydziału Geodezji i Kartografii w pokoju 1D
- na stronie internetowej (forma elektroniczna) do pobrania poniżej
- wniosek o aktualizację ewidencji gruntów i budynków GK-03.1 (pdf)
- wniosek o aktualizację egib na podst umowy dzierżawy GK-03.2 (pdf)
Wymagane dokumenty
Wniosek właściciela gruntów i inne otrzymane od odpowiednich organów, urzędów i instytucji (wymienionych w art. 23 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne) dokumenty uprawniające do wprowadzenia znam w bazie danych ewidencji gruntów i budynków
Opłata
Zwolnione z opłat.
Forma załatwienia sprawy
Wszczęcie postępowania i załatwienie sprawy poprzez wydanie decyzji administracyjnej
Termin załatwienia sprawy
Aktualizacji operatu ewidencyjnego dokonuje się niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania dokumentów.
Tryb odwoławczy
Czynność materialno-techniczna, brak odwołania.
Informacje dodatkowe
Brak.
Poprzednia
Następna
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się