Szablon S@M 3 - www.nowa.powiat.pabianice.pl

top news port mapa info mstr galp
3.jpg 8360a5860bdad84ca968b0cbd026e874
Gminy Powiatu Pabianickiego
GK-03. Aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków poprzez wprowadzenia udokumentowanych zmian
Opublikowano: 12.10.2017, Wojciech Goss

GK-03

Karta wydziału
Z wykazem usług świadczących
w Wydziale Geodezji i Kartografii
Starostwa Powiatowego w Pabianicach

Aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków poprzez wprowadzenia udokumentowanych zmian

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 17 maja 1989 roku Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (Dz.U. 2020 poz.276 z późniejszymi zmianami)
  2. Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2019 r. poz.393)

Miejsce załatwienia sprawy

Wydział Geodezji i Kartografii – ul. Kościuszki 25, parter, pokój 1D,

Forma wnoszenia

Złożenie wniosku w formie pisemnej. Wzory wniosków dostępne są:

  • w siedzibie Wydziału Geodezji i Kartografii w pokoju 1D
  • na stronie internetowej (forma elektroniczna) do pobrania poniżej
    • wniosek o aktualizację ewidencji gruntów i budynków GK-03.1 (pdf)
    • wniosek o aktualizację egib na podst umowy dzierżawy GK-03.2 (pdf)

Wymagane dokumenty

Wniosek właściciela gruntów i inne otrzymane od odpowiednich organów, urzędów i instytucji (wymienionych w art. 23 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne) dokumenty uprawniające do wprowadzenia znam w bazie danych ewidencji gruntów i budynków

Opłata

Zwolnione z opłat.

Forma załatwienia sprawy

Wszczęcie postępowania i załatwienie sprawy poprzez wydanie decyzji administracyjnej

Termin załatwienia sprawy

Aktualizacji operatu ewidencyjnego dokonuje się niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania dokumentów.

Tryb odwoławczy

Czynność materialno-techniczna, brak odwołania.

Informacje dodatkowe

Brak.

Wyślij link mailem
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
starostwo_tv.jpg 299cd7f5ff1b03f6adee75f5515c34c6
fb1.png ac4d3463272d17c260b7ad79979cf584
z życia powiatu 555.jpg 1cb3930bbc2142607e2bda0c9887de58
kolejka big2.jpg c5afbb4c1b5bbf3cdc8dc85bb57b8905
baner_prawko1.jpg d9b81b38371cf1348006b555b3534837
baner_dowod1.jpg c816dce49787d5e987571bbace902b11
opp23.png b0644494c1d2077b337ca2d8c318ec50
ban_npp.png 38b2b24fb0e1e0e3da216e623178ca36
ban-2.png 44633277da883479312b251a8b1b6a29
cyfrowy_powiat.jpg 3deb19c8df550363663bd9c5d87dc8d8
dla Ukrainy 1.png 050f4e65ed160b7449fd9f73b33f60a2
ochrona_powietrza.png 69ded4b2935f3256d042b5150ceae06a
fundusze_celowe.png 1c660b1d1dffd605e8a0a5ea4e6fddec
Starostwo Powiatowe w Pabianicach
95-200 Pabianice, ul. Piłsudskiego 2 tel.: (42) 225-40-00 / fax: (42) 215-91-66 powiat@powiat.pabianice.pl Archiwum portalu 2008-2015 Deklaracja dostępności
Godziny pracy Urzędu:
Poniedziałek: 8:00 - 16:00
Wtorek: 8:00 - 17:00
Środa: 8:00 - 16:00
Czwartek: 8:00 - 16:00
Piątek: 8:00 - 15:00
Obsługa w Wydziale Komunikacji i Transportu:
Poniedziałek: 8:00 - 15:00
Wtorek: 9:00 - 16:30
Środa: 8:00 - 15:00
Czwartek: 8:00 - 15:00
Piątek: 8:00 - 14:30
kolejka.png e887694c13fd94571658122b0fa815a7